Home  |  Aktualności  |  e-Komunikacja  |  WWW  |  Bezpieczeństwo  |  Linux  |  Programy  |  GSM/UMTS  |  Rozrywka

Rydzyk.pl niezła "jazda"...

  100 mln zł za domenę rydzyk.pl

Maciej - student, pomyślał: Czemu nie spróbować? :)
Spróbował - cena wywoławcza 500 zł, pierwsza licytacja zakończyła się kwotą 100 mln zł - taką sumę chciał zapłacić za domenę www.rydzyk.pl jeden z Internautów - jak poinformowała wszystkich "Gazeta Poznańska".

"Samochód mi się zepsuł i chciałem po prostu zebrać pieniądze na nowy. Początkowo wystawiłem stronę za pięćset zł, później za tysiąc, a później to już tak poszło" -opowiadał  właściciel strony rydzyk.pl Marcin Mycielski.

Mycielski stronę założył przed rokiem. Opowiada gazecie, że zdecydował się na to, ponieważ pozazdrościł sąsiadowi - właścicielowi domeny radio-maryja.pl

Student był zaskoczony, gdy zobaczył jakim zainteresowaniem cieszyła się aukcja. Internauci oferowali za domenę rydzyk.pl ponad sto mln zł. "Nie sądziłem, że dojdzie do takiej wartości. Przypuszczam jednak, że niektórzy licytują dla żartu. Nie sądzę, żeby ktoś chciał aż tyle zapłacić za tę stronę" - mówi Mycielski.

Aukcja została usunięta z poznańskiego serwisu internetowego Allegro.pl. Okazało się, że niektórzy licytujący rzeczywiście podbijali stawkę dla żartu.

"W regulaminie serwisu jest zastrzeżenie, że wygranie aukcji oznacza zawarcie umowy kupna-sprzedaży. Z wynikiem aukcji wystawiająca ją osoba równie dobrze mogłaby pójść do sądu i uzyskać nakaz zapłaty od człowieka, który aukcję wygrał" - przestrzega na łamach gazety rzecznik Allegro Bartek Szambelan.

Ostatecznie aukcja powróciła do internetu - jednak licytowane sumy były już niższe. Ktoś złożył nawet właścicielowi strony propozycję wycofania aukcji w zamian za 15 tys. zł. Marcin się na to nie zdecydował, zastrzega na łamach "Gazety Poznańskiej", że zebranych pieniędzy na pewno nie przeznaczy na pomoc Radiu Maryja. Dodaje, że być może część z nich przeznaczy na cele charytatywne.

Aukcja na Allegro.pl kończy się, lub skończy niedługo...


Ciąg Dalszy

... opowieści, postanowilismy opublikować inną ciekawą informację dotyczącą Ojca Rydzyka... Jako, że "dokonania" duszpasterza, zaczynają mieć wpływ na postrzeganie naszego kraju -  poza granicami...

"Il Sole 24 Ore" jest prestiżowym włoskim dziennikiem polityczno-gospodarczym napisał 19 lutego, że

w Polsce rządzi ojciec Tadeusz Rydzyk.

Wiadomość na ten temat Informacyjna Agencja Radiowa wycofała ze swojego serwisu po pół godzinie od jej ukazania się!?

Z jakiego powodu? :) 

Artykuł w niedzielnym numerze "Il Sole", nosi tytuł "Zakonnik u wladzy". Jego autor, znany publicysta Leonardo Maisano, nazywa ojca Rydzyka ostatnim wcieleniem kardynala Richelieu, który przechadza się po pałacach władzy u boku braci Kaczyńskich, nie robiąc sobie wiele z upomnień polskiej hierarchii kościelnej.

Maisano opisuje media ojca Rydzyka jako "koktajl Mołotowa gwarantujący łatwe odpowiedzi na trudne pytania". Dalej w materiale dodaje z przekąsem, że "ojciec Rydzyk zabarykadował się w swojej reducie sprawiedliwych."

W artykule cytuje się polskiego socjologa Edmunda Wnuk-Lipińskiego, który mówi, że największym wrogiem ojca Rydzyka są Unia Europejska i spiskująca przeciw Polsce żydo-masoneria, a Radio Maryja jest w powszechnym odbiorze uważane niemal za oficjalny głos Kościola katolickiego.

Drodzy czytelnicy...

Do czego to dojdzie...?